Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Катран М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Юхименко В. В. Перспективи розвитку малого та середнього бізнесу в контексті євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] / В. В. Юхименко, М. В. Катран // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2014. - № 2. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2014_2_9
| 2. |
Катран М. Конкуренція на ринку пива [Електронний ресурс] / М. Катран // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 3. - С. 159–166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_3_14 Проаналізовано тенденції розвитку вітчизняного ринку пива, що сформувався під впливом структурних деформацій національної економіки. Розраховано та проаналізовано частку суб'єктів господарювання на вітчизняному ринку пива, значення ентропії ринкових часток, коефіцієнти ринкової концентрації, що дозволяє зробити висновок про те, що ринок пива є олігопольним, висококонцентрованим з нерівномірним розподілом часток суб'єктів господарювання.
| 3. |
Катран М. В. Система технічного регулювання як чинник розвитку внутрішнього ринку [Електронний ресурс] / М. В. Катран // Молодий вчений. - 2016. - № 9. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_9_14
| 4. |
Уманців Ю. М. Розвиток внутрішнього ринку споживчих товарів України [Електронний ресурс] / Ю. М. Уманців, М. В. Катран // Бізнес Інформ. - 2017. - № 8. - С. 271-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_8_41 Досліджено трансформацію внутрішнього ринку споживчих товарів в умовах інтенсифікації євроінтеграційних процесів. Проаналізовано тенденції розвитку внутрішнього ринку споживчих товарів України, що сформувався під впливом структурних деформацій національної економіки. Виявлено зростання обсягу внутрішнього ринку, зміни в сукупному попиті та пропозиції, що характеризуються збільшенням роздрібного товарообороту імпортних споживчих товарів. Запропоновано основні пріоритети розбудови внутрішнього ринку споживчих товарів, що полягають у вдосконаленні інституційного середовища для розвитку конкуренції між вітчизняними товаровиробниками та імпортерами, наближуючи його до рівня країн - членів ЄС.
|
|
|